UNA exige al Ayuntamiento de Soto del Barco que solvente los vertidos en San Juan de la Arena

Nota de prensa de Unidá Nacionalista Asturiana

Unidá Nacionalista Asturiana, exige al Ayuntamiento de Soto del Barco que tome medidas para solventar la preocupante situación del vial y entorno de la Calea, con graves desperfectos en el piso y con roturas de tuberías de aguas fecales, lo que hace casi impracticable la zona por los intensos malos olores y por su insalubridad.
Tino Fernández, portavoz de medioambiente de Unidá Nacionalista Asturiana declaró que “es una situación que vienen denunciando los vecinos desde hace tiempo, sin que hasta el momento se haya solucionado, lo que provoca un serio perjuicio para los propios vecinos y los turistas que pasean por la zona". UNA también denuncia el estado de los accesos a Riolavega, que se encuentran en una situación lamentable.
Para UNA es básico que se conserven los núcleos rurales asturianos en las mejores condiciones posibles, tanto para frenar el éxodo poblacional al centro de Asturies y el consiguiente abandono del mundo rural como por las consecuencias que ello implica, la destrucción de los habitats de flora y fauna autóctonos y la pérdida de las formas de explotación de los recursos naturales sostenibles, entre otras.

Asturiano
Unidá Nacionalista Asturiana denuncia los vertíos en San Xuan de l'Arena.
UNA pide la igua ya acondicionamientu de La Calea.
Unidá Nacionalista Asturiana, esixe al Conceyu de Sotu'l Barcu que tome midíes pa iguar la situación esmolecedora del vial y contorna de La Calea en San Xuan de l'Arena, con graves desperfectos nel pisu y con rotures de tuberíes d'agua fecal, lo que fai cuasi impracticable la zona polos intensos fedores y pola so insalubridá.
Tino Fernández, portavoz de medioambiente d'Unidá Nacionalista Asturiana declaró que “ye una situación que vienen denunciando los vecinos dende cuantayá, ensin qu'hasta'l momentu s'iguare, lo que provoca un seriu perxuiciu pa los propios vecinos y los turistes que pasien pela zona". UNA tamién denuncia l'estáu de los accesos a Riolavega, que s'atopen nuna situación llamentable.
Pa UNA ye básico que se conserven los núcleos rurales asturianos nes meyores condiciones posibles, tanto pa frenar l'éxodu poblacional al centru d'Asturies y el consiguiente abandonu del mundu rural como poles consecuencies qu'ello implica, la destrucción de los hábitats de flora y fauna autóctonos y la perda de les formes d'esplotación de los recursos naturales caltenibles, ente otres.
+ MÁS INFORMACIÓN

Comentarios