Luis Cuesta será el candidato de MAS Corvera a la Alcaldía

Luis Cuesta candidato de MAS Corvera a la Alcaldía -Foto de MAS Corvera-

Transparencia, honestidad y participación ciudadana es el lema de MÁS Corvera. La agrupación política local MAS Corvera eligió en el día de ayer a Luis Emilio Cuesta como candidato a la Alcaldía por MAS Corvera en el transcurso del I Congreso Local de esta formación localista.

Nota de prensa de MAS Corvera
Además de la designación del candidato, que contó con el respaldo unánime de toda la militancia, se escogió la Junta Ejecutiva/Xunta Executiva y la Comisión de Garantías del partido. Asimismo, también se aprobó la designación de una comisión electoral, encargada de tramitar la presentación de MAS CORVERA a las próximas elecciones locales de mayo.
Luis Emilio Cuesta
Luis Emilio Cuesta es vecino de Les Vegues y tiene estudios de Psicología y Electrónica Industrial. El candidato de MAS CORVERA es una persona comprometida con los movimientos sociales y vecinales del concejo, en los que participa activamente en los últimos años. Actualmente desempeña su actividad profesional como autónomo.“MAS Corvera, que nace de la unión de vecinos del concejo, bien podría haber sido una plataforma vecinal, pero consideramos que la única forma de cambiar el panorama político local actual es dando voz a los vecinos y defendiendo los intereses generales de Corvera por encima de los intereses partidistas, personalismos y enfrentamientos continuos entre partes. Por eso nos presentamos a las próximas elecciones locales: porque queremos ser decisivos en la política municipal e introducir una nueva generación política en Corvera”, subrayó Cuesta.
Transparencia, honestidad y participación ciudadana es el lema de MAS Corvera. Para ello MAS Corvera, quiere llevar adelante mecanismos de participación ciudadana que permitan a los vecinos tomar decisiones sobre las inversiones en el concejo, como ya sucede en municipios más grandes como Reus, Sabadell o Marinaleda. Para la agrupación local asturianista la transparencia de las cuentas municipales es fundamental y para ello exigirán, si cuentan con apoyo suficiente de los vecinos, una auditoría de las cuentas municipales que harán pública para conocimiento de todos los vecinos del concejo.

Asturiano
Cuesta será’l candidatu de MAS Corvera a l’Alcaldía
“Tresparencia, honestidá y participación ciudadana” ye l’eslogan de MAS Corvera. L’agrupación política llocal MAS Corvera escoyó ayeri martes a Luis Emilio Cuesta como candidatu a l’Alcaldía por MAS Corvera nel trescursu del I Congresu llocal de la formación.
Amás de la designación del candidatu, que contó col sofitu unánime de tola militancia, tamién se nomaron los componentes de la Xunta Executiva, de la Comisión de Garantíes y de la Comisión Eleutoral del partíu.
Luis Emilio Cuesta
Luis Emilio Cuesta ye vecín de Les Vegues y tien estudios de Psicoloxía y Electrónica Industrial. El candidatu de MAS CORVERA ye una persona comprometida colos movimientos sociales y vecinales del conceyu, nos que tien participao activamente nos años caberos. Anguaño, desendolca la so actividá como profesional autónomu.“MAS Corvera, que naz de la xuntanza de vecinos del conceyu, bien podría ser una plataforma vecinal, pero consideramos que la única forma de camudar el panorama políticu llocal d’anguaño ye dándo-yos voz a los vecinos y defendiendo los intereses xenerales de Corvera penriba de los intereses partidistes, personalismos y enfrentamientos continuos ente partes. Por eso presentámonos a les prósimes elleiciones llocales: porque queremos ser decisivos na política de conceyu y facer qu’una nueva xeneración política nueva y de xente mozo tea presente nel conceyu de Corvera”, solliñó Cuesta.
“Tresparencia, honestidá y participación ciudadana” ye l’eslogan de MAS Corvera, que quier puxar por mecanismos de participación ciudadana que permitan a los vecinos tomar decisiones sobre les inversiones nel conceyu, como ya asocede n’otros conceyos mayores como Reus, Sabadell o Marinaleda. Pa l’agrupación llocal asturianista, la transparencia de les cuentes municipales ye fundamental y pa ello van esixir, si cuentan con sofitu abondu de los vecinos, una auditoría de les cuentas del conceyu, que farán pública pa que tolos habitantes del conceyu tengan conocencia d’ella.
MAS Corvera

Comentarios