Andecha Astur protesta pola retirada de les sos pancartes preelleutorales

ELECCIONES 20N Andecha Astur presentó una protesta énte la Xunta Elleutoral pola retirada de les sos pancartes preelleutorales nos conceyos de Xixón y Avilés por parte de los respeutivos servicios municipales de llimpieza.
Andecha Astur vien de presentar énte la Xunta Elleutoral provincial una protesta pola retirada de les sos pancartes preelleutorales por parte de los servicios muncipales de llimpieza de Xixón y Avilés -16 y 8 respeutivametne, no que considera una auténtica vulneración de los sos drechos y llibertaes.
Asina mesmo, tamién se presentó la pertinente quexa a los mencionaos ayuntamientos y tan estudiándose les posibles actuaciones llegales a siguri. A la fin, Andecha Astur espera qu’esta triba d’actitúes antidemocrátiques nun continúen repitiéndose demientres la campaña elleutoral qu’agora entama y responsabiliza de les mesmes a los responsables políticos de diches empreses muncipales de llimpieza.

Castellano
Andecha Astur protesta por la retirada de sus pancartas electorales Andecha Astur ha presentado una protesta ante la Junta Electoral por la retirada de sus pancartas preelectorales en los municipios de Xixón y Avilés por parte de los respectivos servicios municipales de limpieza.
Andecha Astur ha presentado ante la Junta Electoral provincial una protesta por la retirada de sus pancartas preelectorales por parte de los servicios municipales de limpieza de Xixón y Avilés, 16 y 8 respectivamente, en lo que considera una auténtica vulneración de sus derechos y libertades.
Así mismo, también se ha presentado la pertinente queja a los mencionados ayuntamientos y se estan estudiando las posibles actuaciones legales a seguir. Por último, Andecha Astur espera que este tipo de actitudes antidemocráticos no continúen repitiéndose durante la campaña electoral que hoy comienza, y responsabiliza de las mismas a los responsables políticos de dichas empresas muncipales de limpieza.

Comentarios